RSS

Amintiri dintr- o zi de joi

03 Noi

Ema e foarte incantata pentru ca a facut la scoala „cel mai frumos felinar de Halloween”.
De altfel mi-a si explicat pe indelete ce a invatat de la Doamna, anume ca, daca nu exista oxigen in borcan, flacara se stinge.
Pentru argumentare am facut si o serie de experimente, ceea ce ne-a amuzat teribil. Multumim🙂

Dupa cum se poate vedea si in pozele atașate, Irene este f încântată de felinarul fosforescent;)
impresiile Alessiei

„Mi-a placut mult această zi, pentru ca am lucrat in echipa, ne-am imbracat toti in costume frumoase, am mancat dulciuri, am facut lampadarele cu plastelina, am desenat pe caiete si ne-am distrat impreuna. A fost o zi foarte frumoasa si dulce!”

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 03/11/2015 în Timpul nostru liber

 

Lasă un răspuns

 
