RSS

Prima machetă

09 Noi

După 5 zile de vacanță ( tare triste pentru noi, adulții) copiii mei au venit cu mare entuziasm la școală.

Am reușit prin colaborarea scoala – familie sa ducem la bun sfarsit ( cu ceva emotii personale ) prima actiune a clasei de reciclare, respectiv de colectare selectivă a hartiei și plasticului. De astăzi, în clasă, vor fi 2 recipiente în care vom pune separat hârtia și plasticul.

După ce am scris cifra 6, am ascultat și repovestit după imagini Muzicanții din Bremen, am scris cu linii si puncte – silabele și sunetele din cuvinte, ne-am bucurat de ora de Arte vizuale și abilități practice.

Prima noastră machetă realizată în echipe de câte 2 elevi, colegi de bancă, a ieșit nespus de interesantă. Expoziția o veți vedea joi, la întâlnirea noastră.( ședința)

Vizionare plăcută:

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 09/11/2015 în Jurnalul zilei

 

Lasă un răspuns

 
