RSS

Românii mici, frumoși și inimoși

02 Dec

În clasa pregătitoare E mare veselie. Prin bunăvoința părinților astăzi ne-am îmbrăcat în costum popular sau am adus un obiect care să ne reprezinte ca popor.

Copiii au arătat și povestit că au un fluier popular, păpuși – româncuțe, strachină, ulcică, făcăleț, trăistuțe, clopoței, steaguri diverse

iar ca surpriza să fie maximă

  • am primit în dar – o opincuță din ceramică de Horezu ( fetița mi-a dat toate detaliile geografice și de timp – mulțumesc mult-

Cât sunt de frumoși au observat toți din școală, așa că povestea acestei zile a avut culoare, gust, miros și vorbe bune, cum e românul adevărat.

Am gustat din plăcintele cu brânză dulce și stafide, checul pufos, colaci frumos împletiți,  pâinea făcută în casă.

Mulțumiri tuturor familiilor implicate în acest mic proiect.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Un comentariu

Scris de pe 02/12/2015 în Jurnalul zilei, Uncategorized

 

One response to “Românii mici, frumoși și inimoși

  1. Liana Grigorescu

    03/12/2015 at 9:10 am

    Foarte frumosi! A fost o zi deosebita care i-a facut pe cei mici sa fie mandri ca sunt romani!
    Felicitari!

     

Lasă un răspuns

 
