RSS

A venit iarna! Nu vă speriați!

19 Ian

Ne bucurăm că, poate și cântecul de la serbare a adus mult dorita zăpadă. Cereți bunicilor să vă povestească despre iarna în România.

 

Astept sa-mi trimiteti poze cu voi, copii care se bucură de iarnă.

iarna-om-de-zapada

 

 

Eu zic sa nu ne temem de ger, doamna doctor stie cel mai bine si ar trebui sa intrebam medicii daca 15 minute de mers prin zăpadă dăunează unui copil sănătos.

La școală ne adaptăm cam greu, după absențe multe, multe.

Azi am scris cel mai frumos cuvânt din lume. ( caietul de jocuri) – poze, cât de curând-

Am aflat povestea literelor m M si acum câteva zile am înregistrat câteva povestiri după imagini. Cine recunoaște povestitorii curajoși?

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Lasă un răspuns

 
