RSS

Jurnalul săptămânii ( 19)

26 Feb

Bun găsit, cititori interesați de piticii din clasa pregătitoare.

Am întrebat astăzi copiii:

Ce eveniment v-a plăcut grozav în aceste 5 zile?

  • – Mi-a plăcut foarte tare că avem caiete noi.
  • – Mi s-a părut foarte interesant că am folosit caietele mozaic.
  • – Am dat primele dictări și ne-am descurcat foarte bine.
  • – Am împodobit castelul elfilor cu flori vesele.
  • – Am stat cu colegii mei și m-am jucat in fiecare pauză.
  • – Am invatat 2 cantece noi.
  • – Am invaîat 2 litere noi

Ce intamplare nu v-a plăcut deloc în această săptămână?

  • – Nu imi place cand cativa colegi cer sa guste din pachetul meu. De ce mămicile lor nu le pregăresc pachetelul de scoala?.
  • – Nu mi-a placut deloc cand m-a lovit colegul meu XXXX.
  • – Nu imi place sa aud cuvinte urate si tipete.

Ajutați-ne, dragi părinți, să  micșorăm/eliminîm din clasa noastră evenimentele neplăcute.

La prima vedere, au fost mai multe evenimente plăcute, deci – o nouă săptămână s-a încheiat cu bine.

Să fiți feriți de gripă și spor la joacă în aer liber!

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

Lasă un răspuns

 
