RSS

TE IUBESC, MAMI!

08 Mar

DSC_1474DSC_1475DSC_1476SAM_2804SAM_2803SAM_2802Vă doresc ca aceste cuvinte magice să fie rostite de copiii voștri în fiecare zi, chiar și atunci când nu le puteți cumpăra jocul dorit sau rezolvarea vreunui alt mic răsfăț.

Cât de frumoase sunt mămicile mele! Trebuia să vi le prezint, pentru că astăzi este ziua lor perfectă.

Dacă am reușit sau nu să fiu parte dintr-o zi frumoasă, mă bucur că măcar am încercat.  Emoțiile mele bune să ajungă la voi toate.

Din inima lor mică, dar sinceră, primiți cu titlu de amintire prețioasă- prima declarație de pe băncile școlii, un decupaj și un ansamblu de colaj din poze, cuvinte și flori:

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 
3 comentarii

Scris de pe 08/03/2016 în Jurnalul zilei, Uncategorized

 

3 responses to “TE IUBESC, MAMI!

  1. Bolinteanu Camelia Nicoleta

    08/03/2016 at 10:33 am

    Multumim mult pentru frumoasa surpriza. Un mod minunat de a incepe aceasta zi.
    La multi ani! stimata doamna, un 8 Martie plin de zambete si flori!

     
  2. Liana Grigorescu

    08/03/2016 at 12:10 pm

    La multi ani! Un 8 Martie cu multa dragoste si bucurii!
    Ne-ati facut o surpriza minunata care ne-a emotionat pe noi si pe cei mici deopotriva. Va multumim pentru o zi deosebita!

     
  3. Simion oana

    08/03/2016 at 12:52 pm

    La Multi Ani, doamna invatatoare. Am avut o dimineata perfecta!! Multumim pt aceasta surpriza minunata!

     

Lasă un răspuns

 
