RSS

Jurnalul săptămânii

25 Mar

5 zile pline de zâmbete, jocuri și activități serioase, chiar speciale, uneori au fost și tristeți ( am uitat, m-a lovit, nu vreau, nu pot) dar parcă mai puține decât altădată.

După ce am reușit performanța să descoperim 3 sunete și litere noi, ne-am luptat cu adunările și scăderile cu trecere peste ordin, am realizat un acvariu, am descoperit o buburuză și chiar am adus la expoziție o minitemă.

Pentru toate acestea, meritați multe îmbrățișări și jocuri noi și câteva amintiri:

Această prezentare necesită JavaScript.

 
 

Lasă un răspuns

 
