RSS

Mulțumesc, clasa a V-a E!

23 Iun

Nu pot să nu împărtășesc experienta acestei zile. Familia Dragomir, Ciobanu, Coman, Bolinteanu  și nu în ultimul rând detectivii Filip și Matei ( m-au urmărit azi, prin tot Bucurestiul, caci nu au ajuns la timp la TNB) m-au emotionat până la lacrimi, când au dorit să îmi mai spună o dată , printr-o îmbrățișare : Multumim, d-na învățătoare, vacanță plăcută!

Dragii mei, de clasa a VI-a ( deja) vă felicit pentru mediile anuale obținute și întotdeauna am să fiu mândră de voi toți.

 

 

 

 

 

 

 

 
2 comentarii

Scris de pe 23/06/2016 în Clasa a V-a, Uncategorized

 

2 responses to “Mulțumesc, clasa a V-a E!

  1. Loredana Moraru Mitu

    24/06/2016 at 8:21 am

    Chiar daca noi nu am putut veni, ne-am gandit la dumneavoastra. Va multumim pentru tot ce ati realizat si pentru toate sfaturile si invatamintele date din suflet! Va pupam cu drag si va dorim VACANTA PLACUTA!

     
  2. cezaps

    24/06/2016 at 12:08 pm

    multumesc pentru gandurile voastre bune

     

Lasă un răspuns

 
