RSS

Jurnal de noiembrie – episodul 2

18 Noi

Au mai trecut 5 zile de școală. Cu soare sau nori, cu zâmbete sau cu încruntări…

iată că am mai câștigat ( sau am pierdut) 20 de ore de joc și știință.

Multe noutăți au aflat cei mici în această săptămână: litere noi, cuvinte, text, transcriere a unui text, titlul unui text,

Această prezentare necesită JavaScript.

proba adunarii, a scăderii.

Copiii au creat planete noi- noute si le-au populat, le-au denumit si tare s-au distrat!

Mulțumim familiei Istrati care a adus din grădina personală frunze ( presate perfect) de măr, cireș, viță de vie, smochin, piersic. Acestea au fost de mare folos la orele noastre de Arte vizuale.

Eu mă prefac că am uitat cum se numesc planetele create de copii, pentru a vă da ocazia să aflați dvs. și să scrieți ceea ce vă dictează ei.( ocazie pe care eu nu as mai rata-o, daca as da timpul înapoi…)

 
3 comentarii

Scris de pe 18/11/2016 în Jurnalul zilei, Uncategorized

 

3 responses to “Jurnal de noiembrie – episodul 2

  1. Liana Grigorescu

    20/11/2016 at 8:47 pm

    Saptamana trecuta ne-am imaginat cum arata planeta Marte si am desenat-o. A fost foarte frumos si interesant.
    Alessia Grigorescu

     
  2. Jorascu Mona-Lisa

    21/11/2016 at 10:30 am

    Si mie mi-ar placea sa locuiesc pe planeta Marei: planeta minunilor!

     
  3. cezaps

    21/11/2016 at 7:30 pm

    Fetelor, sunteți minunate!

     

Lasă un răspuns

 
