RSS

PROFESORII VĂ DORESC SUCCES ( uri?)

08 Dec

Nu pot comenta, căci eu ca mamă mi-am făcut datoria ajutată sau nu de sistemul de învățământ românesc, generaăia y – care făcea teme de zor este în multe cazuri șefă la dvs in firmă, nu în Minister – acolo sunt cei care nu făceau prea multe teme –

Acum 8/9 ani era o vorbă în cancelaria mea : ȚARA NE VREA … naivi . Eu aș completa azi cu : Europa ne vrea …la fel!

 

http://mate.info.ro/Materialul-3959-descarca-ordinul-ministrului-privind-temele-elevilor.html

 

 

 
2 comentarii

Scris de pe 08/12/2016 în Jurnalul zilei, Uncategorized

 

2 responses to “PROFESORII VĂ DORESC SUCCES ( uri?)

  1. Ariana Dobreva

    08/12/2016 at 9:51 pm

    Toma a participat la concursul sugerat de dumneavoastra saptamana trecuta (on line) si a fost foarte bucuros de rezultat.My Koolio
    Va multumim pentru ghidare si orientare.
    Cat despre ultimile „noutati” in materie de teme, eu cred cu tarie ca „omul sfinteste locul”, si tot el va face performanta daca va vrea.Restu sunt detalii..

     
  2. cezaps

    12/12/2016 at 8:52 pm

    Mă bucur foarte tare. si va felicit pe amandoi.
    Rog sa scanati diploma si sa o trimiteti.

     

Lasă un răspuns

 
